niedziela, 26 lipca 2015

#1 [TAG] - TMI TAG

Witajcie kochani! Przepraszam za moją nieobecność na blogu. Miałam bardzo mało wolnego czasu. Dlatego przychodzę do Was z luźnym postem - Too Many Inforamtion TAG. Mam nadzieję, że będzie się go Wam miło czytało. :)

1. Co masz na sobie?
Koszulę nocną niezależnej i silnej kobiety (koszulę nocną w koty) z h&m.

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Być, byłam. Nie byłam jednak nigdy w poważnym związku.

3. Czy kiedykolwiek miałaś "straszne zerwanie"?
Nigdy nie byłam w poważnym związku, więc strasznego zerwania nigdy nie miałam.

4. Ile masz wzrostu?
Tylko 154 cm :)

5. Ile ważysz?
Mam nadzieję, że nie obrazicie się jak zatrzymam tę informację dla siebie:)

6. Jakieś tatuaże?
Nie, ale planuje! Tatuaż to moje marzenie, teraz tylko chcę się upewnić jaki chcę wzór.

7. Jakiś piercing?
Mam po dwie dziurki w każdym uchu i to tyle. Nie kręcą mnie kolczyki w różnych częściach ciała.

8. OTP? (One True Pairing)Nie mam ulubionej pary, ale jakbym musiała wybrać to Ron i Hermiona z Harry'ego Potter'a.

9. Ulubiony program (serial)?Mam kilka seriali, które oglądam i lubię:
- Supernatural
-Faking It
-The Walking Dead
- American Horror Story

10. Ulubione zespoły?
Zespołów raczej nie słucham. Ale jeśli chodzi o moich ulubionych wykonawców to Michael Jackson, Lana del Rey, James Arthur i Meghan Trainor.

11. Coś, czego Ci brakuje?
Raczej KTOŚ, a nie coś. Michasia mojego oczywiście:(

12. Ulubiona piosenka?

Moją piosenką życia jest piosenka Michasia "Man In The Mirror".

13. Ile masz lat?16

14. Znak zodiaku?
Byk.

15. Czego szukasz u partnera?
Na pewno akceptacji, wsparcia i zrozumienia.

16. Ulubiony cytat?
Cytat z mojej ulubionej piosenki: "If you wanna make the world a better place Take a look at yourself, and then make a change"

17. Ulubiony aktor?
Evan Peters

18. Ulubiony kolor?
Czarny, biały i szary.

19. Muzyka głośno czy cicho?
GŁOŚNOOO!:)

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
Do łóżeczka.

21. Jak długo zajmuje ci prysznic?
20 minut.

22. Jak długo zajmuje ci przygotowanie się rano?

Gdybym nie musiała czekać aż mi włosy wyschną to 30 minut. Jednak włosy schną mi długo i zwykle od wstania do wyjścia z domu mijają 2 godziny.

23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce?
Nie i mam nadzieję, że nie będę:)

24. Turn On - Co cię kręci/ Co ci się podoba u chłopców?
Poczucie humoru, zadbane zęby i ładne oczy.

25. Turn Off - Co ci się nie podoba u chłopców
Tani podryw i brak kultury.

26. Powód, dla którego dołączyłaś do blogosfery?
Ciekawość.

27. Czego się boisz?
Przyszłości.

28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Nie pamiętam, ale to chyba dobrze:)

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?

Dzisiaj:)

30. Co oznacza twój BlogUsername?

Afro - moje charakterystyczne włosy; Beauty - tematyka bloga

31. Ostatnio przeczytana książka?"Girl Online" Zoelli

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
"Harry Potter i Kamień Filozoficzny"

33. Co ostatnio oglądałaś?
Filmik Julii Kobus na YT

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Mój kolega:)

35. Relacje między tobą, a osobą, której ostatnio wysłałaś sms-a?
Przyjaźń

36. Ulubiona potrawa?
Makaron, nieważne jaki! I zupa kalafiorowa!!

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Neverland:)

38. Ostatnie miejsce, w którym byłaś?
Łazienka.....

39. Czy ktoś ci się teraz podoba?
Tak

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Dziś

41. Ostatni raz kiedy ktoś cię obraził?
Nie pamiętam

42. Ulubiony słodki smak?
Czekoladaaa!

43. Na jakich instrumentach umiesz grać?

Na niczym.

44. Ulubiona część biżuterii?
Naszyjniki.

45. Ostatni uprawiany sport?
Wchodzenie po schodach....?:)

46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
ORKI ORKI Z MAJORKI ORKI Z POZNANIA I STALOWEJ WOOOOLI PAN BÓG STWORZYŁ WALENIE I BAWI SIĘ Z NIMI KIEDY SIĘ GOOOOOLII!!

47. Ulubiony tekst na podryw?
Boże... żaden...

48. Czy użyłaś kiedyś tego tekstu?
Nie..

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z samą sobą :)

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Każdy, kto ma ochotę :)

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał! Pozdrawiam Was!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz