sobota, 18 lipca 2015

beGLOSSY by: MAFFASHION

Witajcie kochani! Ostatnio znana blogerka - Maffashion umieściła na swoim Facebooku wpis, że powraca jej listopadowa edycja pudełka beGlossy. Z racji, że w ostatnim czasie bardzo polubiłam Julię, nie mogłam sobie pozwolić na niezakupienie tego pudełka. Otwierałam je z aparatem w ręku i na bieżąco robiłam zdjęcia.


Tak wyglądało pudełko zaraz po otwarciu kartonu.

Przepiękne, srebrne pudełko spodobało mi się niesamowicie. Na pudełku odręczny podpis Maff.


Po otwarciu pudełka. Na samej górze znajduje się kartka z produktami znajdującymi się w pudełku.


 W pudełku znalazłam:

Próbki perfum:
(od lewej) 1,2 ml ROBERTO CAVALLI Just Gold - cena za 30 ml: 190 zł
i
1,2 ml CALVIN KLEIN CK Reveal - cena za 30 ml: 229 zł
Pełny produkt: REGENERUM Regeneracyjne serum do rąk - cena za 50 ml: 14 zł
 30 ml TOŁPA BY MARIUSZ PRZYBYLSKI Balsam-olejek do demakijażu twarzy - cena za 125 ml 49,99 zł
30 ml LOVE ME GREEN Firming Green Tea Body Cream - cena za 200 ml: 79 zł
2x3 ml SYNCHROLINE Terproline Contour Eyes&Lips - cena za 15 ml: 75 zł
30 ml BANDI Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami - cena za 50 ml: 69 zł



Pełny produkt: ORIFLAME Pomadka The One w odcieniu Maffashion's Rouge - cena 32,90 zł
Pomadka stworzona przez Maff dla Oriflame.

3 g BENEFIT COSMETICS they're Real! mascara - cena za 8,5 g: 119 zł








Ja jestem mega zadowolona z tego pudełka, z chęcią przetestuję wszystkie kosmetyki.Jeśli ktokolwiek jest zainteresowany kupnem pudełka skomponowanego przez Maff, możecie zamówić je tutaj. W okienko na kod wpiszcie: PrezentMaff, dzięki temu dostaniecie szminkę, którą
Wam pokazywałam.


                                                                                                                                Pozdrawiam Was:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz